Rakan Pak Udak

Tolong Klik Iklan Ni ~ Terima Kasih

PENAFIAN: Blog ini sekadar perkongsian idea dan informasi. Sebarang penulisan adalah pendapat dan tidak semestinya ia patut dijadikan panduan. Disisi lain pendapat penulis boleh berubah dan tidak semestinya kekal. Gambar didalam blog ini adalah hak milik peribadi penulis dan selainnya akan dinyatakan sumbernya. Udak Dilah amat menghargai karya asli orang lain dan menentang plagiarism. Iklan-iklan yang dipaparkan bukan hakmilik udakdilah.blogspot.com dan sebarang masalah perlu dirujuk kepada pemiliknya. Udak Dilah tidak bertanggungjawab atas sebarang kerosakan atau masalah yang ditanggung selepas menggunakan pendapat, bahan-bahan di dalam blog ini. Sekiranya ada info yang dirasakan berguna dan bermanfaat, bolehlah dipanjangkan untuk perkongsian bersama, copy paste dibenarkan untuk tujuan ini. Harap maklum.

Friday, December 30, 2011

Semakin Popular ~ Pasar Serikin


Pada 24.12.2011 ~ Pak Udak dan keluarga ke Pasar Serikin, Bau.  Memandangkan masih dalam mood cuti sekolah dan sambutan perayaan Krismas, jalan ke Serikin sesak teruk dan "jem" sepanjang 2km atau dalam 90 minit baru sampai ke tempat letak kereta yang peru dibayar RM2.00 atau RM3.00.  Sampai je kat sana Pak Udak tertarik dengan beberapa buah kenderaan yang dahulunya asing di Serikin tetapi kini sudah menjadi perkara biasa.

Maklumat ni mungkin berguna ~ Tip Membeli Belah di Serikin.

Bas SMV Beaufort, Sabah. 

Rombongan dari Sabah ni kalau nak sampai ke Serikin memakan masa lebih kurang 20 jam perjalanan tanpa henti dari Beaufort ke Kuching.  

Maklumat ni mungkin berguna ~ Tip Membeli Belah di Serikin.

Bas Sewa Khas dari Brunei 

Biasa nampak Bas Sewa ni kat Miri atau di Kota Kinabalu, tapi kini dah sampai ke Serikin.  Untuk sampai ke Serikin dalam 16 jam tanpa henti.  Maklumat ni mungkin berguna ~ Tip Membeli Belah di Serikin.

1 comment:

  1. Salam..
    boleh minta contact info..mana sy.bas...@ bas sekolah di Miri.

    sy akan bawa rombongan pelajar ke Miri ..akhir jun ini... utk 3 hari

    boleh emel. Ray.shukri@gmail.com

    tq

    ReplyDelete

Entri Menarik Dari Blogers Seangkatan

Sponsor