Rakan Pak Udak

Tolong Klik Iklan Ni ~ Terima Kasih

PENAFIAN: Blog ini sekadar perkongsian idea dan informasi. Sebarang penulisan adalah pendapat dan tidak semestinya ia patut dijadikan panduan. Disisi lain pendapat penulis boleh berubah dan tidak semestinya kekal. Gambar didalam blog ini adalah hak milik peribadi penulis dan selainnya akan dinyatakan sumbernya. Udak Dilah amat menghargai karya asli orang lain dan menentang plagiarism. Iklan-iklan yang dipaparkan bukan hakmilik udakdilah.blogspot.com dan sebarang masalah perlu dirujuk kepada pemiliknya. Udak Dilah tidak bertanggungjawab atas sebarang kerosakan atau masalah yang ditanggung selepas menggunakan pendapat, bahan-bahan di dalam blog ini. Sekiranya ada info yang dirasakan berguna dan bermanfaat, bolehlah dipanjangkan untuk perkongsian bersama, copy paste dibenarkan untuk tujuan ini. Harap maklum.

Saturday, December 17, 2011

Mee Bandung Muar


Mee Bandung Muar ~ Pak Udak

17.12.2011 ~ Selamat pagi Malaysia. Tinggal beberapa minggu lagi nak masuk tahun baru 2012.  Bila masuk tahun 2012 ni, seram je rasa sebab teringat Filem 2012.  Itu sekadar filem, apa pun kiamat ni boleh berlaku bila-bila masa.    Ok, balik cerita Mee Bandung Muar ni, kami minggu lepas ke KK dan dihadiahkan oleh Pemilik Homestay (University Condo Apartment) tempat kami tinggal di KK ~ Kak Nor sebungkus perencah Mee Bandung Muar.  Kak Nor dan suami cukup baik.  Kalau ada siapa-siapa yang nak ke KK dan nak duduk selesa macam kat rumah elok cari Kak Nor.  Homestay Kak Nor cukup selesa dan bersih.  Nak tahu cerita lanjut tentang Homestay Kak Nor nanti Pak Udak buat satu post.  Semua maklumat ada kat situ nanti.  

Perencah Mee Bandung Muar - Kak Nor

Nak masak Mee Bandung Muar ni punyalah senang.  Dah namanya Perencah, bubuh je la dalam belanga.  Ikut je cara-cara memasaknya.  Tak sampai 30 minit dah siap.  Inilah istimewanya dunia sekarang. Mudah, cepat dan lazat.  Kalau kita nak buat dari A hingga Z tak kan dapat makan pagi ni.  Bagi yang tak suka masak kat luar sana tu, cuba-cubalah masak.  Nanti bila dah kawin atau tak kawin, lambat launpun nak masak juga.  Kalau tak reti bukak je website....Semua ada dihujung jari....Bah...Thump Up pada ADAMI.  Mee Bandung Muar ni memang sedap.  

No comments:

Post a Comment

Entri Menarik Dari Blogers Seangkatan

Sponsor