Rakan Pak Udak

Tolong Klik Iklan Ni ~ Terima Kasih

PENAFIAN: Blog ini sekadar perkongsian idea dan informasi. Sebarang penulisan adalah pendapat dan tidak semestinya ia patut dijadikan panduan. Disisi lain pendapat penulis boleh berubah dan tidak semestinya kekal. Gambar didalam blog ini adalah hak milik peribadi penulis dan selainnya akan dinyatakan sumbernya. Udak Dilah amat menghargai karya asli orang lain dan menentang plagiarism. Iklan-iklan yang dipaparkan bukan hakmilik udakdilah.blogspot.com dan sebarang masalah perlu dirujuk kepada pemiliknya. Udak Dilah tidak bertanggungjawab atas sebarang kerosakan atau masalah yang ditanggung selepas menggunakan pendapat, bahan-bahan di dalam blog ini. Sekiranya ada info yang dirasakan berguna dan bermanfaat, bolehlah dipanjangkan untuk perkongsian bersama, copy paste dibenarkan untuk tujuan ini. Harap maklum.

Sunday, December 18, 2011

Konsert Fenomena Search 30 Tahun Jelajah Borneo


Konsert Fenomena Search 30 Tahun Jelajah Borneo

Search kumpulan rock yang tidak perlu diperkenalkan lagi yang masih bertahan dan lagu - lagu mereka masih lagi kekal di hati peminat - peminat mereka. Lagu - lagu seperti Isabella, Kejora yang masih menjadi lagu pilihan dimana - mana station radio mahupun di televisyen.  Atas permintaan dan bagi tidak menghampakan peminat Search di Sabah dan Sarawak, Universal Credential Sdn. Bhd dengan kerjasama Nova Music (M) Sdn.Bhd. bakal membawa Konsert Fenomena Search 30 Tahun menjelajah ke dua negeri itu.  Bermula 24 Disember ini, Konsert Fenomena Search 30 Tahun Jelajah Borneo bakal bermula di Kompleks Sukan Tawau, Sabah dan diikuti Stadium Negeri Kuching, Sarawak pada 31 Disember ini. Menarikanya, pihak penganjur telah menyediakan harga tiket yang paling rendah iaitu semurah RM25 untuk sejumlah 30,000 penonton yang dijangka membanjiri kedua-dua tempat tersebut, dengan ini ramai yang boleh pergi dan menikmati konsert yang julung kali berlaku di dua negeri tersebut.  

Untuk di Kuching, Sarawak dapatkan tiket-tiket Konsert Fenomena Search 30 Tahun Jelajah Borneo di wakil-wakil kami yang sah.
1. Riverside Majestic Hotel Kuching - Jalan Tunku Abdul Rahman
2. Grand Magerita Hotel - Jalan Tunku Abdul Rahman
3. Mahua Enterprise - 1st Floor , Sarawak Plaza
4. Sport Planet - Jalan Pending
5. Sarang Gunting Rambut - Pusat Penjaja Semarak , Kampung Gita
6. Choice Supermall - Jalan Semariang

No comments:

Post a Comment

Entri Menarik Dari Blogers Seangkatan

Sponsor