Rakan Pak Udak

Tolong Klik Iklan Ni ~ Terima Kasih

PENAFIAN: Blog ini sekadar perkongsian idea dan informasi. Sebarang penulisan adalah pendapat dan tidak semestinya ia patut dijadikan panduan. Disisi lain pendapat penulis boleh berubah dan tidak semestinya kekal. Gambar didalam blog ini adalah hak milik peribadi penulis dan selainnya akan dinyatakan sumbernya. Udak Dilah amat menghargai karya asli orang lain dan menentang plagiarism. Iklan-iklan yang dipaparkan bukan hakmilik udakdilah.blogspot.com dan sebarang masalah perlu dirujuk kepada pemiliknya. Udak Dilah tidak bertanggungjawab atas sebarang kerosakan atau masalah yang ditanggung selepas menggunakan pendapat, bahan-bahan di dalam blog ini. Sekiranya ada info yang dirasakan berguna dan bermanfaat, bolehlah dipanjangkan untuk perkongsian bersama, copy paste dibenarkan untuk tujuan ini. Harap maklum.

Monday, November 7, 2011

Mee Goreng Daging


7-11-2011 ~ Jumpa lagi. Masa cuti nilah Pak Udak sempat nak berblog.  Kalau waktu kerja minta maaf.  Fokus harus pada kerja.  Pak Udak tak pernah nak update blog waktu kerja.  Sebelum turun pejabat adalah.  Sebab kerja tu ibadah. Wajib cari rezeki yang halal untuk bawa balik ke rumah untuk anak isteri.  Hehehehe melalot kejap jadi Ustaz.  Nilah menu of the day Pak Udak ~ Mee Goreng Daging.  Daging tak nampak sebab dalam mee.  Emmm taste not bad.  Tambah sedap bila makan dengan Sup Itam (Sup Daging+Kicap Adabi).  
Waktu hujung minggu ni malas nak makan nasi sebab semalam dah banyak sangat makan nasi.  Dagingpun banyak gak dalam peti ais.  Rumah Pak Udak ni berapa orang je.  Kalau nak masak kena fikirkan masakan yang paling sedap dan special.  
Inilah padanan yang paling sesuai bila makan Mee Goreng Daging.  Selamat menjamu selera.

No comments:

Post a Comment

Entri Menarik Dari Blogers Seangkatan

Sponsor