Rakan Pak Udak

Tolong Klik Iklan Ni ~ Terima Kasih

PENAFIAN: Blog ini sekadar perkongsian idea dan informasi. Sebarang penulisan adalah pendapat dan tidak semestinya ia patut dijadikan panduan. Disisi lain pendapat penulis boleh berubah dan tidak semestinya kekal. Gambar didalam blog ini adalah hak milik peribadi penulis dan selainnya akan dinyatakan sumbernya. Udak Dilah amat menghargai karya asli orang lain dan menentang plagiarism. Iklan-iklan yang dipaparkan bukan hakmilik udakdilah.blogspot.com dan sebarang masalah perlu dirujuk kepada pemiliknya. Udak Dilah tidak bertanggungjawab atas sebarang kerosakan atau masalah yang ditanggung selepas menggunakan pendapat, bahan-bahan di dalam blog ini. Sekiranya ada info yang dirasakan berguna dan bermanfaat, bolehlah dipanjangkan untuk perkongsian bersama, copy paste dibenarkan untuk tujuan ini. Harap maklum.

Sunday, May 13, 2012

Jalan-Jalan Cari Makan di Roy Corner, Sibu


Salam hujung minggu dan Selamat hari Ibu.  Lama dah tak update Blog ni.  Kali ni nak kongsi sikit kisah jalan-jalan cari makan kat Sibu, Sarawak..  Masa kami lalu kat Kampung Hilir Sibu tetiba je kami terjumpa gerai yang ramai orang makan kat situ.  Nampak ramai mesti sedap sebab orang Cina pun ada makan kat situ...Kira taste 1 Malaysia la ni...Nama kedai ni Roy Corner....Nak tahu apa trade mark dia " Toke Kedai ni Pakai Gelang dan Rantai Emas besar....Kedai ni biasa je tapi ada beberapa perkara yang menarik perhatian kami....Lihat di bawah ..

 Jangan makan sukati dan sms masa bekerja...perhhhhhhh

 Kreatif dan menarik

 Yang sebelah kanan tu bukan Toke k...Tapi mami jarum...

 Daddy dan Baby

 Nampak tak rantai emas yang bernilai RM20K tu....Rasanya dia ni toke Roy Corner...

Nasi Ayam Penyet ~ RM8.00 

Kalau nak ke Sibu jangan lupa singgah kat sini...Pasti akan menjanjikan kelainan.  Kedai ni bukan ada menu Ayam Penyet je tetapi macam-macam ada termasuk Mee Kampua...

No comments:

Post a Comment

Entri Menarik Dari Blogers Seangkatan

Sponsor